tisdag 18 november 2008

Väntar spänt !


Tjejen me lgh hörde av sej nyss, hon sa att hon är mer intr av våran lgh än de hon tittat på hittills, om vi var med på ett evt byte? Men hon hade ett par lgh till o titta på. Jätteskoj, jättespännande men faaan o behöva vänta ytterligare några dar innan vi får veta. HUH! Jaja, den som väntar på nå gott,, väntar alltid för länge??

Idag har jag varit till doktorn. (jag försökte slingra ur mej men d gick inte så bra)
Iallafall ; Losec för magen. Betablockerare o nå migrän-näs-spray för attackerna OCH sjukgymnastik med töjning o avslappningsövningar. Wooooot? Why? Jag som e helcool? hehe. betablockerare är egentligen hjärtmedicin o jag fattar inte riktigt HUR det går ihop me huvet lixom? Men dom funkade sist! det där me att hjärtat slår i 180 ska la avta o så? Men nu är det ju en annan femma då jag inte är fullpumpad me grav.hormoner, men vi får hoppas att de har lika bra effekt denna gången!

Annars har det inte hänt ett jäkligaste någe idag. Långpromenad o så har vi bara varit hemma.
Och jag har verkligen DAMP! Jag fixar inte riktigt det här me att va hemma o inte kunna träffa mina söta.. Imon blir det oxå vila, men på torsdag ska vi äntligen leka! O d på Ikea=) Det ser vi fram emot. Big time!

Joni ringde idag! Sötnosen sa att de kaaaaanske skulle komma i helgen??
Jag vill inte hoppas för mkt så jag inte blir lissen sen. Men HOPPAS HOPPAS =)
Iförsig, hela lördagen e vi uppbokade men söndag är ni mer än välkomna mi loveliiés <3<3<3
Emsan ropar! Jalla hej <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej härtat=)
Vad fin din blogg blev=)
Men vad tråkigt att du ska åta medicin, det kommer att hjälp, så det är bara att ta det lungt=)
Miss you hjärtat...
puss och kram

Anonym sa...

E du helcool? ja men visst! en mer stressad människa kan ju någon försöka hitta;) kan nog a bra me övningar!! =)

Anonym sa...

JA! *haha*
Lugnet själv, fast med eld under baken typ??
Stressad, nee, men mkt o göra bara=)