söndag 2 november 2008

Bra jobbat!

Inatt har det knappt blivit någe sömn. Emmie har haft det jobbigt till max, haft sån magknip så hon har gråtit och stånkat o vi 2 har verkligen kämpat igenom natten.
Det jobbiga var att jag fick tillbaka min hemska magkatarrsmärta igår kväll,
det har ALDRIG gått sådär fort. Nästan som att det small till o jeefflar va ONT!
Det blev sängen tidigt. Jag låg där o skakade kallsvettig o öm om magen,
Emmie stånkandes på vänster sida o Micke till höger.
Sötnosen försökte lindra genom att klia mej på ryggen=)
Jag råkade armbåga Micke rakt i ansiktet o försökte pussa på det onda som hos ett barn,, tröttvimsig till max. Uh, hoppas han inte får en blåtira pga mej nu=(
Varje gång det var dax o gå upp på natten (vilket som sagt var ofta) ville jag bara typ gömma mej under sängen eller lägga mej på golvet o dö. Trött så trött o såå ont.
Men! Pepparpeppar det gör inte alls lika ont nu!!!
Och tidigare på kvällen låste jag in mej på toa, stod där o höll mej i handfatet, det kändes precis som att jag skulle däcka o jag var såååå nära o ropa på Micke, men det gick över!
Blaska fejjan o se glad ut=)))
Hur som, har jag lovat Micke att jag ska ringa o boka tid hos farbror doktorn.
Får vi se vad han säger om mina huvudvärk oxå?
Fast jag vet redan vad han kommer o säga ; Slappna aaaav, sluta stressa bla bla bla.
Men va f-n? Jag stressar inte! Jag håller mej bara sysselsatt helatiden!
Och jag trivs så, även fast jag erkänner att jag är ganska så trött..
Jag önskar att jag kunde unna mej lite tid till o pyssla om mej själv tex..
Skulle inte skada.. Helst så man kunde evt känna sig lite fräch till jag o kickorna ska ta en två lr tre drinkar om ngr veckor.. Om vi e mogna för det vill säga? haha.
Vi borde väl kunna slappna av o 'släppa taget' i ett par timmar?
Det ser jag iaf fram emot så väldigt!

Emmie somnade nu, jag skulle egentligen passa på då jag med, MEN =
åter till mina måsten nu ; tvätten !!

Dagens roliga ; vi ska försöka orka ta oss till Sörbyängen o Evee & söta knoddsen.
Vi har inte setts på ngr dar för Deijz har varit sjuk lilla plutta.
Men kanske idag dådå? Får känna efter här med vad orken säger?
Eva har pysslat nån överraskning till Emmie o den har vi ju varit så nyyfnikna på=)

Hur som, en långpromenad ut i det friska får det bli idag.
Kanske nästa natt sömnen blir bättre då oxå??

Läste för en stund sen i Angelicas blogg och jag säger som hon ; Nano nano!

Inga kommentarer: