torsdag 20 november 2008

Fullt ös medvetslös



Tidigt idag drog jag o min lilla Emmie till Ikea o mötte upp sötnosarna Eva & Daisy där.
Tokmys var det att träffa dom, hela 1,5v sen sist!!
Strosa runt, tok en god fika, kaffe, delicatobollar, lussebulle o en chokladbit. Riktig fest=)
Deijzan hoppa i stolen då hon skulle få hemmagjord pure´.
Så jäkla söt!=) Emmie studerade henne o sen började hon med gunga från sida till sida.
Älskade ungar !
Sen shoppa Eva vidare. Skor o hårfärg. Ska hjälpa henne me håret imon.
Själv lyckades jag hinna me mitt hår idag=) Då kan vi båda va fina o nyfriserade på dopet=)
Vi har varit o storhandlat o det tog sin lilla tid. *Phuu*
Men så skönt o ha det gjort!
Så handlade jag några olika goda cider till mej o sejjorna, till vi ska festelii..
Jordgubb+vanilj, blåbär ,lime+lakrits. D sistnämnda lät lite sisådär, dessutom var d en 7,0, men jag tänkte att kul o prova nå nytt. kanske e skitagott?
Första gången på 1,5år, så då får vi se till o dricka nå riktigt mumma=)
Då jag inte varit på systemet på evigheter, vet jag inte OM det var en nyhet,
men Loijsan,, vet du va jag hitta??? AIVY Tutti-Frutti !!!!

Emmie var såååå övertrött ikväll. Hon slocknade för dryga 30min sen i min famn.

Nu ligger hon o snarkar i sin säng. (japp hon snarkar=)
Imon verkar det bli full rulle igen, but that´s okej.. jag gillar ju när det händer lite saker..
På söndag kommer tjejen med lgh hit o kikar igen. Najs najs...
Nu blir det mys o varma mackor. Jag är trött !
Och, det doftar Glögg här hemma=) Mmmmmmmm=)

Mys o varma mackor var snabbt avklarat ;
en Micke me frossa somnade,,, Emmie sover,, jag e trött,
men jag stannar uppe en stund. Alldeles själv. Mysigt=)
Ska smyga runt ett tag o fixa lite me julklappar. *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

oh gud så gott e låter=)...Måste provas!