onsdag 26 november 2008

Det blev en bra dag iallafall=)



Denna dagen började knast..
För det första var jag toktrött då Emsan hade en halvtaskig natt o bestämde sig för att vi 2 skulle gå upp kl.05.

Bara o kliva upp, softade o lattjade till ELF.
Sen på morgonkvisten kommer vi på att det har blivit fel med mammapengen!
Vi hade bara fyllt i fram till 31 okt. Trodde att det var fixat till sista december.
Shi shit shit, jag ser räkningarna framför mig,
jag ser fram till julen, alla paket, all julmat mm.

HUR ska vi lösa detta??
I samma stund ringer världens sötaste Eva o säger massa gulliga saker,
precis som om hon skulle känt på sig att nu mådde jag bajs o behövde höra snälla ord o pepp..
Jag kände bara hur klumpen i min hals växte...
Jag berättade vad som hänt o vi la på efter ;
Nu ringer du dit o är lite hård!!! *ler*

Jag? Hård? Ojoj...
Jag ringer till f.kassan = din plats i kön är nr 106 !!!!
När numrena rasar ger jag luren till Micke; här du får prata.
Micke pratar med dom vänligt o som tur är lovar dom o rätta till felet snarast möjligt.
Phuuu vilken lättnad!!!
Nu kunde jag andas igen=)

Jag o Emsan knatar mot stan för att träffa Eva o Dejzan, Annica o Viggo.

Aaahopp, efter att Eva mannekängat lite o handlat en fin outfit till lördagen var det dax för fika.
Vi drack världens godaste pepparkaks-Latte med grädde över lite tjejsnack o plan. Mysigt värre.
Och jag är verkligen så glad över att jag har er brullor här <3
Sen var det dax för mig o byta min outfit som jag hade inhandlat o kom på igår att herrejävlar Big Fat NO! Det där kunde jag absolut INTE ha på mej!
Tänk att det såg så mkt finare ut när jag provade i affärn?? *S*.

Åter igen, mesig som jag är, gick Annica fram till kassan o bytte den.
Tack sötnos!!!!

Sen till Gina där jag tidigare sett och provat en tröja!
Men! Men men men min storlek fanns inte längre!
Jag tänkte nästan lägga mej ner på golvet o böla som en unge haha,
men expediten hjälpte mej o hämtade en i min storlek=) HA!

Hur som, dagen började knast, men slutade gott iallafall.
Och på hemvägen får jag ett urgulligt Mms på världes sötaste Colin.
Älskade unge jag ska äta upp honom när vi ses=)
Så nu e vi glada o nöjda och mycket mycket trötta. *ler*

Nu ska jag juleplocka lite här hemma o jag o Micke ska planera lite julafton me allt vad den innefattar.Hohohoo =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det löser sig för er med alla pengar som ska ut i jule tid. Och att ni får en bra jul :) Kramis Liljjan