söndag 16 november 2008

Vart tar tiden vägen???




Dom 3 första bilderna är gamla som ni ser.
(den hårbröstade på 1a bilden är OBS INTE JAG! Haha)
Lyckades få över några månader gamla bilder från carros camera som vi fick låna innan jag fick min nya.

Uhh, jag blir helt tårögd när jag tittar på dom. Känslorna bara väller över en..
Hur fort ska tiden gå egentligen??
Känns som att det var nyss som jag låg där o krystade för kung o fosterland, mellan liv o död lixom. Och nu snart blir min lilla Troll ett halvt år!!! Shiiit!
Herrejesus så mycket som hänt sen dess.. Hon växer så det knakar..
Visst trodde vi stenhårt på en livlig grabb när hon låg i min mage,
men sen 1a stund då hon var ute i den stora världen så kändes det så kristallklart att det var just HON som legat där inne o gottat sig.
Varje dag gör hon verkligen min dag till något alldeles speciellt, lilla lilla Emmie <3
Vi ska inte döpa våran sessa, men däremot har tanken om gudföräldrar funnits där länge.
Jag har haft såså mkt tankar om VAD som skulle hända min allra dyrbaraste ifall det hände mej o Micke nåt?? Vem skulle ta hand om henne, vem skulle ge henne all kärlek o trygghet, hos vem skulle hon hamna?
Jag har mina tankar om den saken, men det låter vi vara oskrivet här.
Obehagliga tankar det där. Men fullt naturligt antar jag?
Måtte vi finnas kvar här i livet länge länge.
Och måtte hon få ha kvar sin mamma mycket längre än vad jag fick!
Nee, nu slår vi sånna tankar åt sidan för det blir ingen gladare eller mindre orolig av.
Allra minst jag!
Hur som, så känns det bara helt otroligt att jag har henne. Och jag kommer då älska henne av hela mitt hjärta alltid alltid alltid! <3

Som sista bilden visar har våran dag varit idag. Slappar dag. Krya på sig dag=)
Vi har myst massor. Var ute på en promenix, jag o Emmie.
Tills det började snöa o jag hade alldeles för lite kläder på mig så jag frös häcken av mej.
Medans Emsan låg o sov i vagnen, varmt o gott.
Vi skyndade oss hem till förkylda Micke o möttes av doften av värmeljus o käääärlek.
Haha. Låter helt beng men just så kändes det. Jag kände bara ; aaahhhhhh me like!. =)))

Jag gick in på Loijsans blogg o jag vet inte hur länge jag satt o stirra på hennes julebild? *ler*.
Underbara jul, vad vi längtar !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

eh va du snackar! de ser ju alla att de e du o din håriga bringa på första bilden;) haha

Oh ja visst e julbilden fin=) så mysig så man får pirr;)