lördag 1 november 2008

Dagboken !

Länge har jag letat efter en film som jag lånat ut o inte fått tillbaka.
(kommer ju inte ihåg VEM jag lånade ut filmen till?)
Iaf, är det en av mina absoluta favoriter ; Dagboken.
Sås, jag har sökt på dagboken o på diary. Inget hittat.
Men idag, för ett tag sen hittade jag! The notebook heter den på engelska ju! Wiii så glad jag vart. En helmysig men sorglig film.
Så jag har smågluttat på den mellan springningarna in till Emmie.
Hon sover jätteoroligt idag lilla snuttan.
Men det är okej, jag kan sitter gärna vid hennes sida..

Väntar på att Mike the man ska höra av sej så jag vet hur han tar sej hem?
Knata, taxi lr ska jag åka?

Nu ropar Giz på mej igen. Pöössss!

1 kommentar:

Anonym sa...

den som du letade SÅÅÅ efter för att hitta=) sikken tur att du hittade den igen=)