tisdag 25 november 2008

Julemys !!!



Imorse var jag till Spa-Huset o fixade mina naglar. Tjejen var duktig o det vart finfint=) (Fransk manikyr) Tyvärr känns det redan som om lacken håller att falla av för jag har tvättat nästan hela dagen, diskat massor som alltid o såklart just idag bytt flera bajjablöjor... Jaja, fint så länge det varar=) Jag o Emmie var ute en bra stund. Härligt me frisk luft o snö! Sen som sagt har jag tvättat MASSOR o håller på än. Jag försöker att hinna med så mycket men tiden räcker inte till. Hann slänga i mej tacos nyss iaf o har 5min nu så jag kan sitta här. *ler*

Nåt roligt att se fram emot ;
Joona, Carro & älskade Colin kommer nästan 100% säkert till oss o firar jul.

Jag är så så såå glad över det och jag ska fixa xtra massa julemys här hemma!!

Det blir Emsans o Colins 1a jul och den får de fira ihop... Mmm-mys !
Sen kommer nog Mickes bror oxå. O hoppas han har barnen då?

Såås, det blir helt toppen det! Längtar som bara den nu=)

Mina ögon har gjort så ont i några dar nu. Svider o bränner. Precis som om tårkanalerna skulle va igentäppta?? O denna jä-la huvudvärk tar kål på mej.. Nästan så det har bli´tt värre efter den nya medicinen? Ja ja, bara o härda! Igår la jag mej redan 21.30. Jag mådde så piss! Kokhet om kinderna, skitont i huvet o jag mådde illa... dagen har gått bra, men känslan börjar komma tebax nu... Uäääää! Aja.. Hoppas alla har haft en bra dag! det har vi=) PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

varför ska du stå ut me huvidvärken? kanske ska kolla igen? nåt måste de ju va som man kan göra nåt åt fan!
Hoppas ni får mys på julen....nästa år kanske vi kan fira tillsammans igen=))Men men nyår iaf då??