fredag 7 november 2008

<3<3<3

COLIN <3<3<3


Fredag kväll, det bästa jag vet=)
Emmie sover. (om än lite oroligt)
Jag passar på skriva av mej lite nu när Micke spelar o pratar me nå kompis.
Idol på tv. Alice e himla duktig tycker jag dårå..
Messades länge me min Milla Erkki korkki.
Jag vart så himla glad, tårarna bara spruta så jag skratta åt våra sista mess..
Så messa carro mej för en stund sen. de kommer imon o ska försöka åka tidigt så vi hinner mysa mååånga timmar. <3
Jag ska baka det vanliga ; en hallon&blåbärspaj.
Ohh herreguud jag blir helt pirrig när jag tänker på lille Colin=)
Va har det gått? 2v? Sen jag såg dom. 2v är lång tid,
så små växer ju alldeles för fort!
Men! Han kommer va pluttig ändå.
E ju van me min lilla sessa här, som inte är så liten längre jämfört me lillfinnen=)))
Hur som, hoppas min big siss kan oxå följa med. Guuud så mysigt det ska bli o få träffa dom!!!
Jag har haft en bra dag/kväll.
hann få en skymt av familjen sunshine oxå o skicka me dom lite filmer. Hehe.
Nååå Eva? va tyckte ni? =)))Nu blir det mys här innan jag lägger mej.
Känner mej varm idag... Puss hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh...din hallon&blåbärspaj!!! Jag vill oxå ha:)