tisdag 25 november 2008

Ibland känns det bara såhär....

1 kommentar:

Anonym sa...

SÖTNOS! Ja jag skulle fått låna en av en tjejkompis men hon hittade den inte=( Va snäll du är gumman=) Ska få babysitter av henne också men får se när jag kommer iväg och hämtar den med tanke på att min bil är heeelt knas! Jaa eran babysitter är ju verkligen GULD! Lånar den jätte gärna när Emsan har växt ur den. Tack hjärtat!

Jaa, hehe det funkade igår iallafall och man kan ju alltid försöka=) Man får tänka att man lever bara en gång och man ska verkligen njuta av det man har=)

Åh jag vill verkligen komma till jul! Vi SKA komma om jag så ska promenera till er ;) Ja det blir barnens jul i år:) Riktigt mys!
Nu ringde dom precis från dagis... Oliver är hängig så ska TA BUSSEN *suck* och hämta honom. Så tråkigt när man har en bil som man inte kan köra!

Pussa Emmie från oss! Saknar er som tusan!

Puss och kram <3