lördag 8 november 2008

Lilla söta familjen på besök <3

Grattos älskade pappa Micke!!! <3 Grattoskramar till min söta papi <3




Idag har vi haft lilla söta familjen på besök.
Jag säger bara Colin colin coliiiiin ohh du underbara lilla pojke! Herrejesus så söt!
Babyfeber? LÄTT !<3
Och Carro, det är förbjudet att vara sådär fin 3veckor efter att man fått barn! *S*.
Du är skitafräch gumman!!!
Och så min 'lilla' prettyface, världens bästa o mest älskvärda Joona, Emmies favvopojke (förutom pappa) som hon visst blivit litelite blyg för. Men det släppte ju sen=)
Gud vad jag älskar er och det var så himla bäst o ha er här!!!
Hoppas hemresan gick bra o hoppas att vi ses snart igen! <3

Imon är det fars dag. Eller idag! Klockan är ju för fasiken över tolv!
Grattis världens underbaraste pappa Micke, VI ÄLSKAR DIG Över Allt Annat!
Och grattis till min söta gamle far Jassu-pappa, rakastan sua isä!

Nu är jag skittrött o har världens huvudvärk, så det blir sängen för mej.
Imon ska vi till Stadsparken me kompisar o deras familjer.
De ska visst tända massa massa ljus överallt, tom i träden?
Kan tänka mej att det blir hur vackert som helst. God natt alla sötnosar ! <3

Inga kommentarer: