söndag 23 november 2008

Overalljakt & Örebros godaste Latte

Vid lunch dök lgh-tjejen me sin vän upp dådå o kikade på våran lgh.
Hon sa att hon fortf hade våran lgh som en av favoriterna.
Jusste ; EN av favoriterna! Och hon hade en till lgh o titta på i veckan,
så hon skulle komma med svar nån gång i slutet på veckan.
Mmm, jag släpper detta nu!!! jag blev mkt besviken för jag kände på mej att det blir inge byte.
jag menar, Micke såg nyss på blocket en stor fin tvåa för mindre peng än våran lgh.
Såå, som jag sa, nu släpper jag drömmen. Buhuuuuuu faaaan!!!!=(

Jag slickade mina sår på stan i sällskap med lilla söta Annica o underbara Viggo.
Jag har inte hunnit träffa dom på typ 2veckor o det var sååå mysigt o ses. <3
Viggo hade förändrats en hel del på dessa veckor och han var ju preciiiis lika underbart söt som alltid! Eller nee, sötare faktiskt. Han verkligen studerade en med sina stora blå ögon sötnosen=)
Vi letade efter overall till Emmie o tack gumman för att du orkade trängas i affärerna med oss.
Hur som, det är svårt att hita fina vinterkläder till små, så jakten fortsätter imon på Marieberg!
Men, vi hittade lite utekvällskläder till oss iaf.
Bara jag kommer ihåg o dra in mammamagen så ska det nog bli bra?
Ooo just o en liten julklapp till Colin hittade jag=)
Sen vart det Örebros goaste Latte på favostället.
Killen som jobbade där var inte lika duktig på lattedekorationer som den 'ordinarie' killen brukar va,, så Annica fick en knubbig fisk o jag en hängpung.
Men, den smakade precis lika gott som alltid=)
Jag o Emsan har badat o hon skvätte vatten så mina ögon svider fortfarande.
Nu blir det kvällsgröt o mys här. Pussar!

5 kommentarer:

Lela sa...

Du har ingen mammamage! Fresten heter det pizzadeg o det sketa pörrigt! Puss okram

accka sa...

hahahahaha fan vad störd du e:) jahahaha..ja skrattar så tårarna rinner här:) Men jälla go firre o pung va de hahah:) Tack för idag hjärtat o ses imorn igen:)
pussis

Anonym sa...

Cash o Lela ;
ahhmen dåså, då kan jag andas ut o bara va så porrig som jag kan med all deg fritt dallrandes på dansgolvet=)
*S*. Puss gumman =)

Acca; jaa, det var den godaste valpungen jag nånsin smakat iaf=)
Puss puss hjärtat

Anonym sa...

hahaha smakade hängpungen lika gott som vanligt? ;) hahaha oh så roligt! Dit måste du ta me mig någon gång;)

Anonym sa...

Loijsan ;
Neee den var mycket godare än vanligt! Blev helt len i halsen=)
Kom hit så ska jag ta me dej dit!
You´ll like it=)))