torsdag 6 november 2008

Trötter

Idag blidde det stan rätt så tidigt på morgonen.. Träffade sejjorna. Småhandla lite o sen det vanliga ; en bautastor latte på Waynes mm-mumma för pungen!
Typ 4 timmar vart det. jag blev skitatrött av den friska kalla luften. Helt utmattad.
Och det är jag än!
Micke gluttar på film, jag orkar inte ens koncentrera mej på det.
Jag tror faktiskt att jag ska ta my ass och lägga mej o sova typ snart?
Vore väl ett under om jag gjorde det kl nio en kväll.
Inte hänt sen jag var gravid de första veckorna, ni vet när man e sådär sjukt trött så man tror att man ska tuppa av... Huhh..
Emmie somnade tidigt, men hon vaknar till då o då och jag får vagga henne..
Så har hon varit ett tag nu. men tror nog att den friska luften gjort sit både här o där=)
Fredag imon wiiii o alla som läst här vet ju att jag tokgillar fredagar.
För sen är Mickeli-kickeli ledig i 2dar.
Vi får besök hemifrån. Syrran messade idag o hon förljer nog osso med? MYS!
Jag tänkte att jag skulle baka. VAD DOM VILL!!!
Joona skulle nog säga vaniljbullar o det vete fasiken om jag har tid med?
Men vad som annars! *ler*. Lr jaa, jag kan nog kanske ta mej tid till bullar med,,
men carro sötnos du får välja !!! Vad vill ni ha?=)
Nu drar jag. Söta drömmar, go´natt <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm alltså ja ska ju inte me men om ja hade fått välja hade ja nog valt som Pretty;) me like!

Anonym sa...

Läste va du skrivit till mig...
De e verkligen så! det visar sig nog...när det verkligen behövs..vem man ska ha närmast hjärtat!
O ja! Dom där milen stör mig mer o mer för varje dag;)