fredag 14 november 2008

Morgonmys me Micke&Troll & skön musik


From idag kommer Micke va ledig ett tag med oss. Det tycker vi är mys!
Morgonen började såklart me att ta hand om en Jättetäppt o snorig Emmie.
Stackarn har tom blodblandat i snoret.=(
Sen vart det frullefix o Micke satte sig vid datan o leta rolig musik till Emmie.
Mora Träsk, det e skoj=) Hon vart helt till sig o hon såg baaara pappa för pappa e så mkt roligare än vad jag är. Hö!
Sen hittade han massa massa fina julsånger ohhhh lovelovelove!
Längtar bara till julen nu. En vit jul vill vi ha. Emmies allra första jul.=)
Med tanke på det, har jag fått många förfrågningar om Em´s önskelista,
men sånt tycker jag är sååå svårt.
Utan att verka då som;vill ha vill ha vill haaaa, så tror jag att leksaker skulle va uppskattat.
Behöver absolut INTE va nå stort, utan nåt färglatt o roligt.
Mössor älskar vi! (Jag har letat efter en liten SVEA mössa utan resultat)
Lite tuffa men ändå vanliga sådär. Pyjamas !!
Och sängkläder eller örngott till små kuddar är svåra o hitta tycker vi.
Mmm, that´s it folks. Phuuu va jag tycker sånt e jobbigt. *ler*
Jag fick Mickes önskan idag ; en skrivare vill han ha.
Hur ska jag veta vad man ska ha för en??? Aja, jag får luska luska luska.
Fredag idag, fast det känns mer som lördag eftersom Mike the man e hemma.
Mysigt med helg! samtidigt som jag längtar till nästa vecka,
då alla vet hur framtiden blir ang lgh.
Jag menar, blir det ett ja, så Jaaaaaa=) Blir det nope, så nehe, då ser vi framåt igen=)

Ha en underbar fredag med era söta ! <3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är så gulligt! Man blir helt varm när man ser dom:)

Hihi har redan kommit på en julklapp till Emmie:) Så roligt att hanlda flicksaker:)

Hur är det annars gumms?

Tack så mycket det känns lite bättre idag=)..

Love u pussspusss