fredag 21 november 2008

Nu e jag trött !!

Hela dagen har gått i ett..
Tvättstuga from morgonen, men innan dess iväg o växla till 5or för det kostar ju o tvätta hära..
Sen var jag o Giz iväg en sväng till Sörby & familjen S.
Färgade Evas hår lite snabbt (medans hon åt, hehe) o hann me en snabb kopp kahve.
Som tur var satt Emmie lugnt vid matbordet o inspekterade alla.
En helgo´familia det där <3
Sen iväg på ärenden, men eftersom jag vart lite sen ändå åkte jag hem o lämnade Emsán,
matade o bytte på´na, sen drog jag iväg på några snabba ärenden.
Posta brev, apoteket o hämta ut mina Beta.B´n mot huvvuvärken, förbi en bekant o sen en snabbis o handla födelsedagspresent till lilla Lea.
Jag hann väl va borta 30-40min då tel pep o jag var efterlängtad här hemma...*ler*
Emmie va väl inte så glad över att jag drog ifrån henne??
Vi laga käk + laga potatis&palsternackapure´till bebben.
Smaken var kväljframkallande, men ändå satt hon o klappa på bordet me handen,
vilket hon gör när hon vill ha mera mat=)
Sen vart det till o bada Trullsan, fortsätta me tvätten, natta däremellan, slå in presenter o sen tvätt igen. Ooo shiiit jag är HELT slut nu!
Jag har hunnit ta mej ett litet bad o nu sitter jag här o försöker andas.
men den sista tvätten som ska bäras in i lådorna stör mej i ögonvrån...
Men jag orkar inte resa på mej !!!!
Men men, ska la ta mej till soffan iaf o slå på Stekta gröna tomater o hoppas på att jag inte somnar direkt=)
Imon måste jag va pigg för då ska jag orka med både dop och 3års kalas.
Ska bli jätteskoj!
Joona ringde för en stund sen o sa att de kanske kommer på söndag?
För Carro har köpt en ny bil=) Klart ni ska !!!!
Efter lunch har vi nada inplanerat, så då e det fritt fram !!!
Saknar er så så mycket!!!!
Nu säger jag hej för mej. Hoppas ni alla har haft en braig fredag.

1 kommentar:

Lela sa...

pro viva o vila!!!!!!! Sina!!!!! AJJA BAJJA ALFONS ÅBERG LIKSOM.