lördag 1 november 2008

Solo me Giz idag





Idag är det bara jag & Giz. Micke är o umgås o ölar med sina vänner.
Vi var en sväng till marieberg.
Hittade inte det jag sökte, kom hem me nå litet till Emmie, fars-dag present
och en tunn hjälmmössa o byxor till Colin.
Men! Jag är jag ; tankspridd som zlatan ibland, jag hade tagit stor storlek på byxorna.
Gick ju runt o leta till Emmie med, så jaa, jag tänkte fel, eller jag tänkte inget alls.
Men till julen kanske han passar i dom? Bra o ha växa-i-kläder I guess?
Eller jag kan ju ifs åka o byta dom oxå!
Klockan är 19 och jag är trött.
Min lilla tösa har varit i behov av xtra närhet idag, eller vad man ska säga? *ler*
Så för en stund sen fick hon ta ett xtra långt bad för att plaska av massa xtra energi. *s*
Sen satte vi oss i soffan o mös o lattjade. Nu somnade hon, men inte för natten antar jag??

Nee, jag känner mig alltför tankspridd nu...
Tankarna e nån annanstans. *ler*
Jag har alltid varit en tänkare men jag har blivit hemsk på sistone.
Funderar o analyserar typ allt. Inte bara dåliga saker utan allt!
Varför folk gör som dom gör mm mm mm. Haha.
Hörs senare. Puss <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mina fina tjejer! Saknar er så!

Anonym sa...

Sötnosar:)Va söt du är som shoppar åt Colin gumman:)

Saknar er så mycket<3