söndag 30 november 2008

My babyloves 6månadersdag+ 1a Advent och en hellyckad utekväll =)








Jooo, idag blir min lilla Emmie ett helt halv år !!!
Herreguud, har det verkligen redan gått 6månader sen jag låg där o kämpade för kung o fosterland och ut kom världens mest underbara lilla Emmie.
Nu märker man verkligen hur fort allt går framåt.. Helt underbart <3

Igår var det partaj med mina favvoflickor i Örebro.
Vid 17 drog Micke iväg med Emmie till sin bror som bor här precis i närheten.
Då kunde kusinerna träffas o lattja lite oxå=)
Jag tyckte att det var småjobbigt när de gick. Herregud jag har inte varit ensam hemma sen emmie föddes!!! Kändes jättekonstigt ju!
Huur som, mina flickor kom hit till typ 18.
Vi började me en god kaffedrink. Sen vart det massa annan mumma för pungen.
Tequila Rose med mjölk ; sketagott! Vaniljvodka me vattenmelon o sprite; mummaa!!
Och söt-Acca hade massa gott med sig som tilltugg oxå.
Kl.19 kom min Micke hem med en sovande Ems i vagnen.
Hon hade tvärslockat på vägen hem.
Hon fick sin kvällsvälling hemma och fortsatte o sova jättenöjt! Så duktig så jag vart helt stolt=)
Vi hade det jättetrevligt här hemma. Det vart lugnt, men mkt skratt o skoj.
Annicas kompis körde oss på stan strax innan 22.
Kändes lite pirrigt o dra hemifrån, men ändå kändes det lugnt.
Kändes som att Micke fixar det där galant!!
(Och han smsade då o då o berättade att allt gick fint här hemma)
Först var vi till ett ställe som hette Pitchers eller nåt?? (jag o ställena på örebro???)
Trevligt ställe o ba sitta o drinka lite o snacka bajs.
Sen drog vi till Frimis. Stort ställe med braaaa musik! Till en början iaf.
Vi hade så himla massa skoj, tokdansa o bara var allmänt beng kändes det som..
Jag är SÅ glad över att jag har kommit så nära just dessa 2 sejjor.
Dom är helt galet underbara på alla sätt o vis <3
Allt var så himla lyckat och jag är verkligen helnöjd med kvällen.
Allra helst när jag kom hem och fick syn på mina sötnosar i sovrummet.
Micke snarkade o hängde med armen på spjälsängen där min underbara lilla kicka låg o sussade så sött=) Ohh jag ville bara äta upp dom båda två! *ler*
På morgonen när jag vaknade o såg dom 2 i vardagsrummet kände jag bara en sån enorm lycka och kärlek..
Och att se Emmie hur hela hon sken upp då hon fick syn på mig..
Ohh jag bara smälte och höllt på o krama+pussa sönder henne=)
Så glad att just dom är min familj. Min min min ! *ler


Idag har jag inte mått så bra, men inte kanondåligt heller. Bara huvudet som gör SKITONT!
Men det var det värt!
Inte nog med att jag hade en toppenkväll, så verkar Micke oxå så glad över att han o Emmie fick lite egentid ihop..Att allt gick så bra..
Han e verkligen bästa bästa pappan. Bästa pappan för våran Giz <3

Trevlig 1a advent på er alla !!! Nu ska vi glo på film. Puss !

2 kommentarer:

Nimsy sa...

Lät som ni hade det trrevligt. O grattis tösen på halv året dagen :-)

Anonym sa...

Skönt att de gick bra för er alla tre! Att Emsan nöjde sig me lilla pappa!!
Grattispussa från oss=)