söndag 16 november 2008

Drömmer mej bort mest helatiden

Mmm, jag gör det jag är bäst på; drömmer mej bort..
Det har jag alltid varit skitduktig på.. Att ha drömmar o pussla ihop en massa fint i min lilla skalle=)
Just nu handlar allt mkt om julen. Och lgh såklart. Om om om vi skulle flytta..
Kanske blir jag besviken om det blir ett nej, men låt mig bara njuta för stunden. *ler*.
Klurar på Emmies blivande vit/rosa flickrum=)
Eva länkade en sida till mig igår o där hittade jag massa fina mallar till väggord.
Men! Istället för att lägga ut pengar på sånt som flera andra redan har,
kom Micke på den briljanta ide´n och be min söta far om hjälp!!! Jaaaaa!!!!
Min pappa är nämligen verkligen SKITDUKTIG på att texta! Och teckna.
Han skriver så himla fint. Och han skriver så alltid. Så om han skulle lägga lite tid o energi på nån liten text, vet jag att det skulle bli tokfint, nåt alldeles xtra=)
Plus att han skulle säkerligen bara bli glad om vi bad honom om hjälp med detta <3
Såå så får det bli! ;)))

Nu blir det frulle o film här. Kanske hörs lite senare. Puss & Kram så länge <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

verkligen en bra idé =)han har verkligen en fin skrivstil din papi!

Anonym sa...

Jag drömmer mig bort jämt, haha...