söndag 9 november 2008

Slut på d roliga igen...

Då är helgen över igen, alltså slut på det roliga..
Visserligen lyckas jag o Emmie ha skoj nästan varje dag med hjälp av våra söta vänner o deras små, men ja ni vet vad jag menar...
Som jag väntat o längtat efter ex lördagen o att Joona, Carro o Colin ska hit.
man hinner bara blinka så e den dagen över..
Denna dagen har bara svichat förbi. Känns som att man vakna nyss o nu är det dax o sova igen!
HÖ!
Jaja, huvudsaken är att man gör d bästa av dagarna o tiden man har ihop=)
Imon ska jag till Ikea o träffa sötgumman. Tidigt på morronen ska det va då hon får bestämma.
*ler stort*
Sen kommer svärfar hit efter jobbet på sen fars-dag fika.
Jag gjorde en förstoring till honom. O en till min pappa. (d kanske jag skrev???)
Men vart så lessen då min pappas förstoring aldrig kom..
Men, jag känner papi o vet att han blir jättejätte glad för de vanliga bilderna med=)
Såg nyss på Sanningens Ögonblick. herrejesus säger jag bara.
Om en människa har gjort riktiga fulingar i sitt liv, varför ens ställa upp på ett sånt program??
Pengakåt eller publicitet?
Jag har då knappt nåt o dölja o jag skulle då f.n inte va me för massa massa loover..
Jaja, det e deras liv!
Jusst, jag vill tatuera mej! Jag vill jag vill jag vill jag viiiillll !!! hehe
Nemen, nu vet jag hur jag ska ha´t så=)
Acca du o jag prata sej lite ifall du tar me mej nån dag till din tattáre?=)))
Snart är det jul! Inte en julklapp har jag inhandlat än. Jag som ALLTID börjat i tid..
Ge oss lite snö så vi kan få lite stämning!!!!=)
Ska nog kika lite på nätet nu innan jag går o nannar.. Hörs imon!

1 kommentar:

accka sa...

Klart vi ska tatta dej:) Eller inte ja men han heheh....Bara att du bestämer så pratar ja me honom om de:)
AAAA snö o stämning skulle inte vara fel ALLS!!! Detta regn me halvkallt kan kvitta...
Hörs sen gumman min..puss o kram