måndag 10 november 2008

Bajsväder men lycklig ändå =)

Idag e det riktigt skitväder här i Örebro iaf.. Regnet ba öser ner..
Men, nu är vi inne i värmen.
Vi var till ikea tidigare med Eva o Dojdoj.
Hamstrade massa massa värmeljus, med och utan doft=)
Följde även med en sväng till Panduro. Chesuss va mkt fint dom har där.
Så snart får vi åka igen, både till Ikea o marieberg centrum o ha tjocka plånkan med. *s*
Baba Micke e redan hemma. vart bara halvdag idag.
Jag var nere o slängde i 2 maskiner tvätt. (suck)
Och nu blir det food.
Väntar på att vädret lugnar sg så vi kan ut o promenixa o posta lite kort?

Loijsan, hur har du haft det i helgen? Mys o träffa familjen förstår jag=)
Carro hur gick det för dig o sötaste lillfinnen idag på Sös?
O Annica, jag ska prata me bossen här hemma, om jag kanske kunde tatta mej i slutet på månaden? Vi pratar mer om det imon!

Pöss pöss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag älskar Panduro!
Jo för oss gick det bara bra=) Han hörde bra på båda öronen. Skönt att ha det gjort.

Saknar er massor gumman!

Puss

Anonym sa...

Jo de har varit en rktigt mysig helg=) Skönt träffa familjen!
Jobbigt att alla ska bo så långt bort!!
Men nu e vi hemma igen=)
saknar er!!
puss