måndag 10 november 2008

Lilla snuttan e sjuk =(





PangBom vart min lilla sötnutta sjuk idag. Jääätte snorig, hostig och HELT rödflammig i hela ansiktet. Gnuggar o gnuggar på ögona. (konstiga är att mina ögon tokkliar oxå)
Ingen temp än, men ögonen är tokglansiga så jag misstänker att den är på väg upp?
Men hon sitter o skrattar massa massa även fast man ser att hon inte mår så bra.
Ohh mitt lilla lilla sötaste hjärta.

Tidigare idag var farfar här på fika. Han kom med flera paket kaffe OCH nya lysen till min bil,
vilka han dessutom bytte!!! Bästa bästa Lelle tacktack=)
Hur som, Emmie blev blyg där oxå. Darrande underläppen o krokodiltårarna tittade fram och blicken sökte efter mamma..

Vad mer? Joo, vi skrev på en lgh idag. Gammal stil, HÖGT i tak, en trea på över 100kvm.
Och fick genast svar! På onsdag ska tjejen komma hit o titta på våran lgh,
så håll tummarna allihopa att hon gillar den OCH att hennes lgh är fin!
Den låter myccchet mycchet fin, som en lgh som jag typ alltid drömt om (dock ingen öppen spis som jag skulle vilja ha i nästa lgh oxå) och jag är som eld o lågor redan=)
Haaaa! fast jag försöker o inte tänka för mkt, ifall man blir besviken...

Nu ska jag pussa på min lilla sötnos här.. Försöka pussa bort allt det onda..(nu är hon varm!)
Heippa !

Inga kommentarer: