lördag 22 november 2008

Lattjo-Lördag

Idag har det varit full rulle igen.
Dojdoj´s dop först.. Hade lite problem me våra kläder.. Inget såg bra ut kände jag,
men det blidde som det blidde=)
Sen vart jag lite nervös, för jag känner bara familjen S o ingen annan...
men flera stycken var framme o prata o var jättesnälla.
Plus att prällen va en lattjot grabb på 96år=)
Dopceremonin var jättefin, familjen S var så fina, Emmie skötte sej galant,
(förutom ett tag när det lät högt; Brrrrr från blöjan haha).
När Lisa Nilsson´s låt kom vart jag sååå blödig o jag tyckte det var såååå genant,
jag satt ju där ensam me Emmie, kände ingen. Huhh. *ler*
Hur som, allt gick bra o det var mkt vackert=)

Efter det vart det 3års kalas för Mickes kusses lilla Lea.
Där stannade vi i många timmar o hade det mysigt. Måste ses snart igen !

Kom hem typ vid sex, bada o mata trullsan. Hon somnade nu för 10min sen.
Jag har druckit några klunkar glögg o kinderna BLOSSAR av det lilla. haaah...
Sicken mes jag är! Men, jag har ju inte ens doppat tungan i nå alkoholhaltigt sen jag flyttade hit till Örebro,, så det e väl inte så konstigt?

Imon kommer som sagt tjejen hit o kollar på lgh igen.
Sen tänkte jag försöka hinna på stan en sväng. Lilla söta Annica följer med me lilleman.
Ska fråga Eva om hon o Dojdoj oxå hinner?
Men jag misstänker att hennes syster me fam e kvar imon?
Ems fick lite presentpengar av farfar så vi ska kolla efter en overall tänkte jag.
O så vill jag själv köpa en tröja till nästa helg.

Nehepp, nu ska jag beställa en julklapp. Fick värta ide´n=)
Puss hej ha en trevlig helg o håll tummarna för oss imon ang lgh =)

Inga kommentarer: