fredag 28 november 2008

Älskar fredagar men längtar till lördag=)

Vi har haft en bra dag.. handlat, tvättat, lattjat mm mm mm tills man är helt slut,
men oj så nöjd ändå=)
Emsan somnade finfint ikväll med. Hon var såååå trött redan vid halv sex men jag lyckades hålla henne vaken och vid sju var det no problemas för henne o nana in..
Gav henne Godnatt välling ikväll igen,
för att testa om det möjligen är orsaken till hennes magknip?
Så nu återstår det o vänta o se?
Visar det sig o va vällingen, skippar vi den ett tag till.. Då e hon helt enkelt inte redo än!
Och jag vill INTE att hon ska ha det jobbigt imon när jag inte e hemma...
För allas våran skull menar jag=)
Hur som, så längtar jag väldigt till imon!
Nya klieder har vi alla söppt. Annica får hjälpa mej me lite sminkning.
Hoppas hon kan trolla !!! hehe.. Jag litar på dej gumman !!!

Puss hej !!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh gumman ha så jätte kul imorn och försök slappna av =) Det behöver du!

Hoppas verkligen att ni får en super rolig kväll!

Saknar och älskar er! Pussar

Anonym sa...

hoppas ni hade kul igår. Uppdatera bloggen så jag får höra...