onsdag 5 november 2008

Du gör mej så glad <3


Nu har vi varit hem till familjen sunshine o fikat gott, lyssnat på Kevin Lyttle, myst o pratat massa gojja. Har inte setts på typ en vecka? Å oj vad jag saknat mina sessor!!!
Jag är alltid så otroligt glad när vi skiljs åt. Precis som att man laddar batterierna ihop=)
Denna underbart fina tavla fick vi i present. Eva har pysslat med den allldeles själv=) (klicka på bilden så ser du bättre=)
Tack söta hjärtat den är så himla fin o den hänger vid Emmies säng nu! Du är guld !!!
Hur som, vi pratade om allt mellan himmel o jord o då menar jag verkligen allt..
Kan bli sjukt galet ibland med. *s*
Så satt vi o planera lite.. Kläder, vad det finns för goda drinkar.
Va kom vi fram till?Leggings o G.T! Tequila Rose & mjölk, Baileys, vaniljvodka, cider, ja listan blev lång=) Musik kan man diskutera i timmar. Dansmoves med=)
Eva har redan visat vilka moves hon kan och idag fick jag ta del av det hon inte kan men skulle vilja kunna. Hahahahaha.

Lessen gumman men jag kan inte lära dig, men som sagt, om 40år kanske?=)
Dojdoj sitter redan stora sejjen. Dom växer o utvecklas såååå fort!
Hur som, me so happy att vi har er här i Öret.. Du gör mej så glad. We<3u!

2 kommentarer:

Eva sa...

ååååååå ni gör mig glad söta...vänner för livet darling! ;0) Ja, mina moves tåls att öva lite på men med alkohol i kroppen så kommer dom säkert sitta där de ska...hahahaha Puss & Kram på er :0)

Anonym sa...

Vilken fin tavla=)