måndag 17 november 2008

Hoberna e sjuka

Joomenvisst e det fortfarande förkylt här.. jag har skrytit om att jag klarat mej, men nu känner jag mej varm varm o hela kröppen som sticker o ömmar..
Men! det kanske inte blir mer än så!!!
Jag har inte tid o bli dålig nu!!
På lördag vankas det Dojdoj´s dop ju.
Och Lea´s 3års-kalas om vi hinner dit efter dopfikat?
Imon ska jag till farbror doktorn för min onda magge & mina hövvövärk..
Hatar o gå till doktorn för jag känner mej så fjantig o gnällig, men nu har jag lovat min Micke o ta tag i detta och så får det bli! Lika så gott!
Idag har Troll hängt på min arm mest hela dagen, hon har inte riktigt gråtit,
men gråt-gnytt så fort vi lagt ner henne.
Imorse vaknade hon kl.5. Hon 'prata' högt högt högt, så efter ett tag gick jag upp med henne.
Nee hon tittade inte på mej, så jag ställde henne på barskivan i köket,
då greppar hon mitt ansikte med bägge händerna o dreggelpussar mej på kinden. Sötnooos!
Pratade me min Loijs för nån timme sen oxå.. saknar saknar saknar henne!
Dom ska ju inte va hemma i jul, o det lutar åt att vi kommer va hemma här?
Såås, kanske att vi firar det nya året här hos oss, alla ihop?
Det tyckte vi lät som en toppide´. Vad tycker Carro? Har ni andra planer?
Eller så kanske att vi hinner ses inna julafton o ha lite julmys här, alla ihop? Taikons=)

Tjejen har inte ringt ang lägenheten idag. Buuuäää jag e rädd att det vart 'inge affär'?
Men menmen, vänta o se i ngr dagar. Annars tar vi nya tag !!!
Nu bliré stora härliga sängen för mej. Kurera sej lite så man e pigg o gla´imon=)
G´natt alla söta <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh hoppas hon ringer idag! Även om hon inte skulle vilja byta så borde hon ringa och tala om det så ni slipper undra....och hoppas!

Hm vi har inga direkta planer på nyår. Vi har alla tre barnen så mycket vet jag iallafall:) Skulle vara jätte mys att fira allihopa=)

Saknar er sjukt mycket!! Love u

Anonym sa...

oh hoppas hon ringer snart!! Håller tummarna!!
Ja ja tycker nyårs idén e TOPPEN!! =)
fanna mysigt!!

Säger som söt här nere! saknar er sjukt mycke!!