måndag 3 november 2008

TRÄSKALLE !!!


Mjooo, en snäll ssk ringde från Karla Vc dådå och jag förklarade hur det låg till.
Ansåg jag det akut?(annars är väntetiderna rätt långa)
Hade jag något att ta till när det blev som värst??
Jag hör mej själv säga ;
alltså, akut, neee, jag har gått med detta så länge så ett par veckor till ska jag nog klara av...
Och den snälla systern förklarar då att jag får en kallelse inom ett par veckor.
Tack snälla säger jag artigt o lägger på luren.
Medans jag i samma stund ångrar mej så fruktansvärt över att jag inte sa att jag behöver hjälp NU! Men men, är man en träskalle så är man.
Lite nervöst berättade jag för Micke att det skulle ta ett par veckor innan jag får träffa Dr,
för jag visste hur han skulle reagera = Du får ringa igen o be om akuttid för du kan inte ha sådär ont. Och mkt riktigt. Vi ringer igen sa han.
Sötnosen. han vill ju bara så väl min Micke. Men jag klarar mig!!!

Nu ska jag förbereda Firre alá Eva till middag. Ska Giz få smaka päära oxå=)

Det blev inte åka nånstans idag, tyvärr..
Blidde o va hemma. Gå en långpromenad o Emmie däckade fint i vagnen.
Hon behövde den sömnen min lilla ballerina hahah <3

Dax o vila ögona från datan. Gör så jävulusiskt ont bakom mi eyes...
Puss hej för mej <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja du kan då va en riktig träskalle!! klart du ska ringa igen! man ska inte behöva ha så ont!!! RING! Du ska ju orka me massor varje dag, RING!

Anonym sa...

Vad är det som har hänt då???

Anonym sa...

Carina ; Bara hemsk magkatarr förhoppningsvis?? Pyss