torsdag 26 februari 2009

Varma mackor


Idag blidde inte dagen som vi planerat.
Laila o sessorna skulle ju komma hit..
Men båda fick andra grejer emellan, så tiden hade blivit väldigt knapp,
såå vi får sikta på nästa gång istället då=)
Istället har vi tvättat massor.
Och varit på andra lite mer lattjot ärenden=)
Humöret var på topp tills Micke upptäckte att jag bara fått 1100kr i mammapeng!
Woooot??
Paniken hinner komma så snabbt för man ser bara alla räkningar som ska betalas o vi är ALLTID punktliga med sånt!
Micke e charmig i tele så han fick ringa förs.kassan och tjejen i luren var hjälpsam.
Så det ordnar sig nästa vecka phuu..
Tycker bara att det här med mammadagar o hur man räknar o vad som är vad är skitsvårt o hålla koll på, trots bankID..

Förresten jag berättade nog aldrig igår att de ringde mej från Rehab avdelningen o undrade NÄR jag kunde komma o jobba??
Aa ööö joo... Jag blev helt paff. När kan jag jobba?
Jag skulle iaf höra av mej när jag kan,
annars skriver de upp att de kan börja ringa mej from maj=)
jag blev iaf glad och det känns skönt o veta att det finns jobb! Juumenvisst.
Joo osså e jag nyblondad oxå vilket alltid piggar upp lite granna =)

Nu blir det varma tuna-mackor här.. En favorit!
Moikka!

Inga kommentarer: