onsdag 18 februari 2009

Tack snälla söta !


Idag blidde jag visst ett år äldre huhuu!
Och ville tacka alla sötnosar för fina samtal/sms/ andra meddelanden för att gratta mej.
Tack tack tack för att ni kom ihåg mej!
Och så fick jag blombud.. Av sötaste familjen Kumpulainen igen. Ni e ju för goa!
Jag blev så glad så jag började helt skaka haha...
Det var ingen dålig uppsättning ni skickat! *puss*
Annars har vi haft en lugn dag.
Mickes brorsa bjöd oss på frulle... Sen har vi ätit gott o umgåtts o senare blir det film.
Om jag inte slocknar tidigt, vilket känns tokigt frestande just nu=)
Jahopp, då e man närmare 60 än födseln då... Men inte hänger jag läpp för det!
Jag har ändå lyckats åstadkomma en del i livet såå ; so far so good. I´m happy.
Puss hej och tack till mina söta, tack för att ni finns i mitt liv! Love you!

6 kommentarer:

Lela sa...

Grattis lilla gull!!!!!

puss o kram

Anonym sa...

Grattis ännu en gång min gamla gumma;)

Anonym sa...

Loijsan ;
Tack då min gamla skata;)Lavjo!

Cash o Lela ; thank you very much!
Pussar

krokomliv sa...

Vad bra att du tyckte om buketten.Tänk på mig när du tittar på nallen .puss och kram lav jo

accka sa...

Grattis igen min lilla sockertopp:)
Dagen ser ut att varit bra precis vad du förtjänar!

Löve joo

Anonym sa...

precis så ja menade! Vill inte skriva så publikt varför men ja har mina anledningar!
Vet inte mer om helgen söt men ja ska göra mitt bästa för att vi ska kunna komma o sjunga för dig;)
Älskar dig gumman! Sov gott!