tisdag 24 februari 2009

Bättre nu =)



Här skickar Emsan en liten hälsning till våra söta & bjuder på en majskrok=)


Idag har jag verkligen inte haft nå vidare bra dag..
Vaknade med HEMSK huvudvärk vilket även bla gör mig ruggigt illamående & svag.
Jag har kallsvettats o velat bara gråta..
Men för ett par timmar sen släppte det värsta!! Ahhh me like=)))
För då fick jag i mej lite luft, kaffe och ett mysigt tele.samtal. *ler*

Imon kommer familjen Nyqvist till Öret! Får se om jag hinner o träffa dom? HOPPAS!
men tiden kan bli knapp för jag o Emsan ska till Jessica o Alice äääntligen ska vi snosa sötbebbe!

Idag har jag haft såså mkt i min lilla hjärna. För mkt!
Och idag fick jag nog ang en sak och fick sagt vad jag velat säga länge..
Nog att jag blev så arg, lessen o besviken så jag började gråta i luren.
Och en två eller tre svordomar slank in oxå..
(Det ni, ni som känner mig!!Jag svor, på riktigt och på finska dessutom)

Men nu kände jag bara att man leker inte med allvarliga saker!
Alla har det svårt nån gång i sitt liv, men måste man göra livet surt för andra då??
Livet blir det man gör det till punkt slut! Är det så hemskt ;
ÄNDRA DÅ på saker o ting istället för att göra andra ledsna!!
Jag är trött på människor där det ständigt är jag jag jag i skallen..
Mer än så vill jag inte säga..
Men, nu fick jag iaf mitt sagt och det kändes BRA!
Och jag sa inte allt det jag sa imorse för att vara elak,
utan för att jag bryr mig och för att jag älskar.
Och för att det finns gränser!
Phuuuuu!
Så så såå, nu ska jag ringa min syster i Finland o berätta att allt är lugnt igen=)
För stunden iaf....

Ha det gott !!! Jooo! Loijsan, jag kan inte kommentera i din blogg igen !!! Inte i din heller Pillan!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hon är så söt så man smälter!!=)
tom dragit christoffer från tvn för att kolla ;) och han tycker givetvis samma som mig=)

blir så sugen på en flicka=)

hoppas allt e bra!

kram från oss

Anonym sa...

SOFIA;
nemen oohh hehe taaaack gumman,
nu växte jag några cm som mamma igen! haha. tack snälla!
Jaa du, dax o börja jobba på en lillasyster till Mattheus snart? *ler*
Allt e bara bra med oss tack=)
Puss o kram
Och Emmie tackar så mkt =)

Anonym sa...

men man blir så glad när man ser henne=) hon har sån utstrålning fast hon är så liten!=)

hade ja gärna velat=) men går inte just nu när christoffer börjar plugga men vi har sagt om två år åker spiralen ut=p

ni då?=)

kramkram

Anonym sa...

Va...svor du?? Nä, kan jag väl aldrig tro:)
Puss

Anonym sa...

vafan va e de då som inte går? ah! har inte ändrat nåt =(
jajja får kolla på de då!
Va stod de där? svor du? ja ibland så behövs de! =)