lördag 7 februari 2009

Changeling



Hinner skriva några rader medans vi väntar på att toasten ska bli klara.
För sen ska vi se på film. Ikväll blir det Changeling, med Angelina Jolie..
Ni vet, när sonen blir bortrövad eller vad som nu händer?
Dagen har gått i ett igen. Tvätt tvätt suck!
Emmie har varit full av energi och på em sov hon lääänge på min mage,
då var jag oxå tvungen o sitta still sörrö o somnade faktiskt till en stund jag med=)
När Trullsan vaknade var hon på världens mest sprudlande humör, så det där gjorde henne gott tror jag? Att sova lite längre menar jag.. Gött!
Annars har hon haft minst sagt massa problem med sin mage idag, stackars liten.
Men inte e hon lissen för det, underbara lilla flicka.. Helt sjuk vad jag älskar henne!

Nu sitter micke här brevid o stampar o vill se på film. Så hej för mej. Ha en toppen lööda!

1 kommentar:

Anonym sa...

oh den filmen ahr ja haft hemma länge men inte hunnit se..kanske ska se till o göra de ikväll ja me=)
Puss