fredag 6 februari 2009

Lovli friday!



Missade tvätten imorse för vi hade ju inga femkronor hemma.. Fick boka om till imon bitti. Natten har varit helt hyfsat okej. Jag o emsan gick la upp strax efter 7. Då hade hon legat i sin säng o pratat o lekt ett bra tag=) Jag vaknade med ett ryck, riktigt studsade upp ur sängen, så jag nästan ramlade,, för jag såg framför mig att Emmie stod upp i sin säng med huvudet i kläm på nåt läkigt vänster!! Som sagt, jag studsar upp med hjärtat slåendes i 180, men där satt hon helt snällt o lekte o tittade på mig med stora frågande ögon ! Oh herreguud jag hade bara drömt !!!! Så knast det kan bli... Plockade upp henne o kramade hårt av lättnad och lilla sötnosen kramade tillbaka som hon alltid gör på morgnarna, som en chimp.unge hehe. Glad att mamma vaknade o plockade upp na=) Nu har vi lekt, lattjat, ätit o duschat. Emsan somnade för en stund sen i pappas famn faktiskt. Så söta dom var! Nu ska hon få sova, sen ska vi ut i snön! Handla lite inför kvällen och hämta ut ett paket som kom i Emmie b´s namn.. Tror att det är syrran från Finland som skickat nåt till Emsan? Kul kul =) Sen ska jag väl hem o baka lite då svärfar kommer på fika? Nu ska jag sätta fart här. Puss hej. Hoppas alla får en wunderbar fredag !

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det brukar bli så när man tänker på nånting mycket att man drömmer om det! Precis när jag hade tagit körkort och hade det mycket i huvudet så väckte Joona mig flera gånger för att jag låg och styrde med händrna i sömnen och pratade om trafikregler och sånt i sömnen! Och du kanske är orolig att hon ska göra sig illa nu när hon börjat röra sig så mycket att du hela tiden har det i bakhuvudet. Kan ju va så iallafall:)

Hahaha nee men det va ingen fara=) Fick bara en sån chock att allt va rosa,haha:D Men det går nog jätte bra ed klorin! Saknar er så mycket hjärtat!

Hoppas ni får en mysig fredag! love u