fredag 27 februari 2009

Gissa Emsans musiksmak=)

10 kommentarer:

Lela sa...

Hihi!!! Återigen sitter Cashan trollbunden. Han är en sån tjusare han! Hon har blivit så stor!! o hon kan så mycket redan!!!

Anonym sa...

hehe oj vad vi skrattat=) såååååå sööööööööt !=)


denna flicka är nog den sötaste ja sätt=)

Anonym sa...

Lela ;
Jaa hon har blivit stor min sessa..
Riktigt så hon håller mej sällskap här på dagarna haha=)
Pussar till banan!

Sofia ;
Men taaaack gumman va gla jag blir=)
Ohh jaa jag skratta rejält när jag filmade henne. helt gäälen blev hon.
Satte henne på en vanlig stol först men det gick inte o släppa henne en sekund som hon studsar=)
Pussar!

Eva sa...

hahahaha söööööt!! Dansa min docka ;0)) Kraaam från mig & dojdoj

Anonym sa...

Åh jag är helt värdelös på att baka semlor men det är ju sååå gott!
Jorå det går bra, blir smidigare för varje kilo som kommer smygande *önsketänkande* Jag är i vecka 35 nu men jag hoppas den lilla håller sig inne så länge som möjligt så vi hinner flytta och få ordning på allt innan.
Åh eran lilla pluppa är så charmig, jag brukar smyga in och kolla på filmer, bilder och läsa men är såååå dålig på att kommentera =/ Är allt bra med er annars? Mycket snö?
Kramar.

Anonym sa...

ja både ja o christoffer har nog kollar 3 ggr=) tom mattheus har kollat,o då menar jag sten kollat på skärmen när hon "prata" så sött=)

ha en fortsatt mysig fredag!=)

kram kram kram

Anonym sa...

Sofia=
haha e det sant=) va roolit=)
Ohh då..
Ha en fortsatt trevlig fredag ni med me massa mys! <3<3<3

Mitt liv i din vardag ! sa...

ja han tjöt till lite,de va det som va så roligt,för vi hade högt på så han hörde ju när han såg=) så de va som han svara=)


hade gärna velat veta vad hehe

sov gott! kram kram<3

Mitt liv i din vardag ! sa...

ja han tjöt till lite,de va det som va så roligt,för vi hade högt på så han hörde ju när han såg=) så de va som han svara=)


hade gärna velat veta vad hehe

sov gott! kram kram<3

Anonym sa...

Ja det känns verkligen som om det går myycket fortare den här gången. När jag väntade T var det verkligen så att jag räknade timmar till beräknad förlossning men nu håller jag knappt koll på vilken månad jag är i.
Åh det är så konstigt för BM sa till mig att hon tror det är en flicka så då inbillar jag mig att det är det, jag tror jag hoppas lite omedvetet på en liten sessa så T får en liten syster ;)
Uscha dessa förkylningar kommer jag bli tokig på, hinner knappt bli frisk innan det tar om igen.
Hoppas ni håller er friska iaf, det tar verkligen på krafterna när man blir lite småkrasslig.
Kramar.