onsdag 25 februari 2009

Smutt


Såhär lycklig har våran Emmie varit idag..
Ni skulle sett henne innan jag började filma,
hon skrattade som hon fick kippa efter luft=)

Kolla minen när telefonen ringer, hehe.


Idag har vi haft en helt toppen dag..
Körde Micke till jobbet tidigt. Sen tog vi det lite lugnt här hemma först innan vi åkte till sötaste Jessica o hennes lilla sessa Alice som var såååå liten o såååå söt! Ahhh bebiiiis=)
Det var jättemysigt att umgås o få prata o faktiskt att prata om våra förlossningar.
Ruggigt lika förlossningar faktiskt.. Men hon e så tapper o så duktig!
O gjord som mamma. Lugn o fin o kärleken bara lös i hennes ögon!
Jag vart bjuden på typ 5 olika gotta till kaffet tack tack så gott=)
Och Emmie satt o studerade Jessicas stora vovve med stoora ögon, samtidigt som hon försökte riva ner Alices babygym hmm.. *s*
Timmarna bara rann iväg..
När jag var på G hem hade Pia messat mej o undrade vart jag var?
Paniik! Jag hade inte laddat på min mobil så jag kunde inte ringa,,
så vi räcade hem o jag slängde mej på hemtelen helt andfådd,
men då var de redan färdigshoppat o de var på väg hem till Nykvarn igen. Faaasiken!!!
Aja, om 2 veckor när vi åker till Sthlm ska vi till Nykvarn o fam.Nyqvist på hemvägen..
Så snart ses vi iaf !!! Saknar saknar min lilla Pia o hennes fina familj!
Blidde lite mat hemma snabbt bara o sen hämta lilla pappa Micke från jobbet...
Storhandling! Emmie satt o mumsade banan i kundvagnen, stora tjejen=)
Vi var la hemma strax efter 19, vrålhungriga hela bunten..
Så det blidde mat o bad o sen slocknade lilla Krull så fort jag la ner henne i sängen..
Verkligen på ögonblicket=)
Så såå, vi har haft en toppen dag o jag har sluppit huvudvärken idag. Shiit-så-skönt!
Imon blire en fullspäckad dag igen..
Vilket vi gillar !!

4 kommentarer:

Nimsy sa...

men fy så rar. Gumman. Ser så lycklig ut =)

Anonym sa...

Nina!
Jaa hon brukar va så glad men idag var hon helt i extas haha..=)

Anonym sa...

Glada söta Emsan!:) Hon är SÅ SÖT!
Nja jag tror att det är magen som krånglar lite. Igår fick han ingen vanlig mat utan jag ammade bara istället och då var han mycket lugnare. Så han verkar ha känslig mage. Ja visst är det jobbigt? Man känner sig så hjälplös:(

Är allt bra med er söt?:)

Love u pusss

Anonym sa...

Sötrompa;)