tisdag 10 februari 2009

Så underbar


Först ska jag berätta om en tjej, som har ett hjärta stort som få ;
jag blev tillfrågad om jag ville med på smik o fotografering den 28de och sen utgång.
Jag är osäker än på OM jag kan då,
men just att hon tänkte på just mej
gjorde mej så varm o glad!
Ooo så frågade sötnosen oxå om jag skulle me o tatta mej i helgen lr så?
Och där var ännu en sak,, hon vet att det är något jag så gärna vill göra oh jaa..
Sånt gör mej så glad! Tack för att du finns!

Nu tänker jag inte sitta här mer,
för jag ska packa väskan o så för imorn. Vi åker tidigt på morgonen.
Hoppas Emmie sover gott inatt så hon e glad o pigg på lilla resan.
Jag uppdaterar sen o berättar hur allt gick! *ler* (om vi ens hittar till studion? hehe)
Pösshej

2 kommentarer:

accka sa...

eMSA oo j kn inte skriva..en tjockis katt på datrion ...emasn vinner,,puss..

löv e

Anonym sa...

oh ja du får messa mig när ni varit där! ledsen att vi inte hinner ses =/