söndag 1 februari 2009

Trött, hög, saknad, nu ska jag sova !


Klockan är rätt tidigt men nu ska jag SOVA!
Har blivit max tre tim sömn de senaste nätterna o så kommer nog denna natten oxå bli,
för Emsan mår inte mkt bättre än..
Men men men, glad e jag för det om än väldans massa trött!
Ööö joo, håret blev kortare idag, men jag fegade ur.. Får ta lite i taget=)
Idag har jag haft en sån där dag då jag saknar mina hjärtan xtra mycket!
Önskar att ni fanns här närmare, eller jaa, jag där.. Så jävulusiskt tomt utan er!
När det blir riktigt illa brukar jag tänka på dig Lela,
jäää-lar vad du är stark som bor ända där borta,, så långt borta från dina nära & kära.
Men, vad gör man inte för kärleken?
Emmie blir som hög på Alvedon!
Hon får sååå mkt energi av det även fast hon mår så kasst.
Och då får hon lite väl bråttom o stackarn druttade HÅRT på näsan o onda munnen idag.
Guu va hon grät.. O mitt hjärta gjorde så ont när jag torkade bort dom stora tårarna..
Men tur att barn glömmer fort,
för efter ett par minuter var hon glad igen o somnade i min famn.

Loijsan ; mnee vi ska nog inte va så generösa så Micke har Borat-baddräkten även fast det skulle va väldans underhållande? (Vi vill dock inte ta risker för att pungen kanske hamnar vid sidan av me lite alkohol i kroppen o dansmoves på golvet hahahahah.)

Jaja,, nu blir det g´natt här. Söta drömmar!

1 kommentar:

Anonym sa...

aaahaha ne han ska kanske inte bjuda på sig själv all för mycke;) Men oj va de vore asroligt! haha