fredag 13 februari 2009

Massa känslor

Natten har varit god o Emmie sov till strax efter 8! Kan inte komma ihåg när det hände sist? Jag halvlåg o studerade henne då hon låg med slutna ögon men log o klappade händerna. Hon låg så länge och när hon väl öppnade sina stora ögon fick jag världens leende. Då värkte hela mitt hjärta av den enorma kärleken till henne och 100 olika känslor svallade över mig.. Denna morgonen har varit tokigt känslig med massa tankar.. Ibland är det bara så. Och ibland har man förklaringar som man inte vill/ är redo o gå in på.. Idag skulle jag fikat med Emma.. Men orkade helt enkelt inte.. Får se om jag kommer iväg en sväng på stan bara? Frisk luft rensar huvvet=) Idag kan jag verkligen inte sluta titta på min lilla mullibulle. Hon är så fin! Och jag hoppas att hon på sitt vis förstår att hon är verkligen mitt finaste hjärta, vad som än händer o fötter=)

Ojustt ; GRATTIS till Tezz älskling som fyller 20tio idag!
Hoppas ni får en toppendag! Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig!!

Lela sa...

man får vara känslosam, tankfull o lite lipig. det gör en bara desto mer mänsklig.

puss o kram

Anonym sa...

Nämen TACK hjärtat!! Du är helt underbar! <3 Puss

krokomliv sa...

Hej gumms!Ja att vi flyttade just nu var väl att läget infann sig.Barne ville flytta nu och väntar vi kanske några år så kommer nog inte vår äldsta son att vilja flytta,han skulle börja i en ny skola med tanke på sin dyslexi så ska han flytta så kunde hela familjen flytta lika gärna.Vi har ju varit på väg i ett antal år så nu äntligen blev det av.Vi ångrar ingenting.allt är kanon.ska natta Isak nu.pussipuss