söndag 1 februari 2009

Nån gång i framtiden igen=)

Töntarna posar som riktiga nördturister, men d bjuder vi på=)
Hur som, hittade denna bilden o jag blir ju så glad när jag tänker på våran resa.
OCH resan året innan ! Bara leva lyx,, all inclusive, stranden hela dagen, musik som hörs över hela beachen,(haha, tom spelade Dj´n Fronda för oss då vi blev fotade för reklam för Breezers) , gassande sol, göra sig klar för kvällen efter en hel dag ute, huden bränner sådär härligt efter brännan, Loijsan blandar en drink innan middagen, sen ut o äta och efter det dansa hela natten.
Helt galet skoj!
Aldrig har jag skrattat så mycke och sällan har jag mått så gott..
Glad över att vi hann göra våra resor ihop min Ellen ! You make me so happy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja oh! hoppas att de inte va sista gången=))oh du faktiskt ja vi ser ut som turister MEN om man kollar va de e för form ja har på flaskan i handen så e de en väldigt rolig turistbild;) haha

Anonym sa...

Va fina ni är! =)
Vi såg "confessions" tror jag den hette:S =)

Hur mår nì?

Puss

Anonym sa...

Wooow vilka bruttor:-)