söndag 8 februari 2009

Snö snö mera snö





Imorse när vi vaknade var det så vitt o fint ute!
Och nu snöar det ännu mera! Massa massa snö, vackert o fint o verkligen behagligt friskt ute.
Idag har vi inte gjort nå vettigt alls.. Tycker ändå att det är fullt upp och att jag inte hinner med.
Var ute o räca en sväng me bilen.. Sen var det visst 'min tur' att laga mat och eftersom jag är en värdelös kock, fick det bli nåt jag kan ; Woka =)
Nyss fick vi veta att det inte blir nåt med lgh-bytet. Kvinnan hade hittat sin drömlgh.
Men, it´s okej, vi hann ju inte ens se lgh så.. (skulle titta på den imorn)
Idag har jag väl haft en sisådär dag.. Mår bra men känner mej sliten o ful..
Men sånna dagar har vi väl alla ibland?
Nu ringer tel o smsen haglar in, så jag säger jalla hej!
Så var jag ju tvungen o lägga in dagens pix på min egna lilla ögonsten oxå. *ler*. Hare !

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH va fin hon är!!! HELT UNDERBARA ÖGON!
Va tråkigt med lägenheten gumman=( Hoppas ni hittar nån annan snart. Nån gång har man väl tur?:)

Älskar er! PUSSS

Anonym sa...

Ah men du ja har sagt de förut o ja ser att carro redan stulit min kommentar=) haha...vilka ÖGON =)
Finaste finaste Emmie!
Saknar er så väldigt idag!