onsdag 4 februari 2009

Funkar inte som förr.



Jaoo såhär ser det ut på våra golv numera.. Leksaker överallt!
jag som alltid varit så pedantisk så det inte legat en liten sak över nånstans,
har faktiskt fått lära mig att det FÅR ligga saker/leksaker utspridda lite varstans..
Skulle det vara för mig skulle jag gå o plocka,
men lilla Emmie måste ju faktiskt få vara ett litet barn o se sig runt, 'stöka runt' och plocka med sina hundrafemtielva leksaker=)
Men, det ska bli väldigt skönt den dagen hon har ett eget rum, ett lekrum!=)
Och med tanke på det, ska en kvinna komma o titta på våran lgh imorgon..
Hon har 4an i stjärnhusen som jag skrev om tidigare,, så så så är det.
Hennes 4a är en etagelägenhet.
2 sovrum på övervåningen. Nedrevåningen består av kök, vardagsrum (som är avdelat till ett xtra rum eftersom det ska va så stort??
Ahh, det skadar ju inte o kolla=)
Idag reste sig Emmie lätt som en plätt mot mej när jag o Evve pratade i tele.
jag höll inte alls i henne o hon höll i mej med en hand o stod bra o länge.. Duktig tjej=)
Och igår kväll när jag o micke tittade på film, låg Emsan i min famn o sov, då kände jag att en till bissing tittat ut wiiiiiiii. Sylvassa små riskorn=) Min stora tjej=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Elida är rätt duktig på att röja fast hon har ett eget rum...även jag är pedantisk så det svider i ögonen ibland=) men vad gör man inte för dom små<3