torsdag 19 februari 2009

Torsdag


Natten har varit helt okej..
Pappa Micke hade somnat på soffan och Emsan fick lägga sig hos mej typ vid 3.
Sen vaknade hon tidigt igen men lekte hyfsat snällt brevid mig så jag fick vakna till lite.
Snart ska jag tvätta lite, sen ska vi iväg till Mickes bror igen på coffe osså Emmie får leka med sina söta kusiner. Göra av me lite energi, vilket hon verkligen gör då det e andra barn runtom..
När vi träffar andra är Emmie heeelt annorlunda än när vi är själv hemma.
Hon är mkt lugnare o försiktig, studerar noga o har sig.
Och hon verkar verkligen suga åt sig av alla intryck, för hon brukar bli så himla trött efteråt.
Bara nyttigt det där!
Imon ska vi iväg till Kumla för att träffa Monica o hennes bebbemage.
Ska bli himla skoj. Inte träffats på ett bra tag nu igen dådå...
Jessica o lilla nykomlingen Alice ska vi oxå träffa nu nån dag vilket jag verkligen ser fram emot!
Nu ska jag fixa frulle åt mej o Mickeli. Sen bada Emmie. Sen drar vi. Ha en bra dag allihoopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oo,vilken fin bild, gumman!
<3

Anonym sa...

Milla ;
Taack så mkt!=) Hon va lite mindre där=)

Anonym sa...

Saaaaknar er:((