torsdag 26 februari 2009

Snoriga Sture igen





Joo, lilla krull e snoriga-sture igen, vette fasiken vart hon kan ha bli smittad?
Men mkt skit som går runtrunt nu verkar det som..
Hon snorar o ögona e glansiga som vid feber o dålig i sokka söta maggen,
men ändå e lilla plutta så glad o energi har hon.
Hon är efter mig som en skugga vart jag än går och så fort hon får tillfälle så är våra datorer väldans intressanta o pilla med.
Helst Mickes data (hans käraste ägodel, haha) för den har hon lärt sig att pilla upp/öppna på nå vis och hörlursladden e rolig o dra i.. Hmm.

Igår stötte vi på en underbar barnmorska och hon sa nåt som gjorde mig så väldigt glad..
Och det var en sån enkel grej som att hon berömde emsan o sa att;
jaa-a hon verkar verkligen vara ett väldigt harmoniskt barn..
Jag tittade på min lilla tjeje o kom på att jaa, hon e fasiken ett lugnt o harmoniskt barn,
fast med mkt energi, hehe. Hon är så lätt..
Och jag kände bara en sån inre lycka över att just Emmie är mitt barn så jag ville bara gråta.
*Ler*
Och jag är helt övertygad om att alla mammor känner så för sitt/sina barn !

Sen en annan sak som verkligen fick mig till tårar igår,
var när jag läste en väns blogg..
Hon är så jäkla underbar den tjejen! Så stort hjärta har hon...
Hon har inga egna knodds än,
men att hon älskar dom små runtom sig av hela sitt hjärta är det inge tvivel om. Åhh <3
När det väl är din tur hjärtat kommer du bli en underbar mamma på alla sätt & vis.
Jag önskar sååå att du fanns här närmare oss min sötromppa!

Nehepp, nu börjar Emmie bli otålig här o drar mej i byxbenet=)
Hörrs senare. ha en underbar fredag. I will =)

1 kommentar:

Anonym sa...

finns inget ja hellre önskar mig än att ha er närmare! Älskar er så!