tisdag 17 februari 2009

Inne i dimman

Ännu en dag som gått fort..
Emmie vaknade till liv 01 inatt o höll riktig låda hela natten igen,
somnade korta studer o sen var det jabadabadooo igen..
Kl 06 imorse var jag så gott som död.
Micke gick upp med Emsan så jag fick sova en timme,
innan det var dax att draiva han till jobbet..

Men jag piggnade till av den friska luften medans lilla sötnosen tvärdäckade i bilen.. Kunde inget annat än o le när jag tittade på henne..
Jag kunde tom klä av henne overallen utan att hon vaknade.
Men! När jag smög in 20min senare för att vila jag med ; plingplong klarvaken!!
Jahapp... Vi hoppade ner i badet istället=)
Käka frulle ihop o Emmie flirtar till sig tuggor av mina mackor och det är bara allmänt mysigt att sitta där vid bordet,
hon o jag, i lugn o ro, med Mix megapol i bakgrunden...

Sen kom Annica & Viggo hit. Mys! För jag skulle frisera brullan lite granna...
Jaja, på egen risk tyckte jag, jag är bara van o toppa eller klippa killfrisyrer.
Men det verkade som att lilla Acca blev nöjd? O jag tycker hon vart skitläcker!
Hon passar i sådär lite tuffare frisyrer! Hon e en liten Rock´n Rolla=)
Ohh, frisöryrket var nåt jag drömde länge om och jag hade tillome pengarna o kommit in på en privat utb,
men det kom nåt annat i vägen. o så blidde det aldrig nåt av den drömmen.
För en egen salong ville jag ha. *ler*. Mmm drömmar drömmar.
Men, jag får nöja mej med o leka frisör istället, lite då o då..

Imon e Micke ledig. Då blir det en liten familjedag. Ska dra iväg nånstans.
Få massa frisk luft! Det behövs kan jag tycka!
Oooch till helgen kommer d lite folk hit
så så så hoppas jag på att mina söta ska kunna ta sig hit..
Inget bestämt o inget jag förväntar mej, förstår om dom inte kan,
men klart att jag önskar det, lite i smyg såhär, haha..
Livet e tomt utan dom må jag lova!
Många dagar går bra, men Ibland slår det en verkligen jätte hårt.
Meen, tur att jag har några favoriter här oxoo som jag kan dela mitt liv med !!!
Nu ringer pappa o sen ska vi glutta film ! Moimoi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis finaste gumman<3<3<3<3 Hoppas ni får en jätte mysig dag! MAssa kramar! Lovve u