söndag 15 februari 2009

Ohmygoood






Nu ska ni få höra om min dag. Mohahaaaa=) Jag kom hem för en stund sen,kl är nu snart 22, så det blev en lång dag! För kl 15 när vi skulle ha tid, blev vi meddelade att väntetiden till smiket var typ 1,5tim! Wooot? Aja, iväg till Java o köpa den största Latten som finns, sen satt vi o umgicks o tiden gick faktiskt hyfsat fort=) Dax för smink! INTE för mycket säger jag, jag är inte van o ha mkt make up! O tjejen som sminkade mej var jätteduktig, men visst blev sminkningen kraftig!! Annica & Jenny var jättefina tycker jag. o Annica passar verkligen i starka färger! Dax för fotografering. Omg!!! Vi skulle posa. Massor!!!! Hjärtat slog några ggr snabbare men det gick hyfsat. Där med var lilla Annica som en naturbegåvning. Posa o pluta lite me munnen=) Efter många herrans timmar o ja jag kände mej tokstressad för att komma hem till min älskade lilla troll, fick vi se bilderna. (Jaa, sisådär 5timmar efter...) Allvarligt talat!!! Hur fan såg jag ut?? Nästan så jag kände klumpen i halsen växa! Det där var inte jag?? Eller? Ser jag ut så? Mnäää det vägrar jag tro! hahahaha För det 1a passar jag INTE i massa smink o för det 2a jag fastnar INTE på kort!! O min kropp överenstämde inte alls med det jag ser i spegeln? Jaa, jag blev chockad, men efter att ha fått tvätta bort sminket nu känner jag igen mej i spegeln igen o nu e jag glader igen, hehe. Men men, på Jenny blidde det fiiina vackra gravidkort! O vilken söt tjej! O Annica wowwow vart flera läckra pics!!! Men det visste jag ju innan jag ens fick se bilderna. Hon har nån jäkla orättvis förmåga o fastna så fint på kort.
Nee nee, jag e inte bitter inte alls! hahahha.
Öö öö ö, bjuder på en bild på sötsejjorna=)
O en trött moi.
Sammanfattningsvis har jag haft en himla mysig dag me sejjorna TACK för den,
toooksaknat min Emmie, så nu ska jag snosa på henne även fast hon sover.
O snosa på min pudding här hemma... Ciao

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätttee fiiiin bild på dig ju gumman!! Låter som ni har haft skoj:)

Älskar er!

Anonym sa...

Men du! Mycket av sminket försvinner ju av blixten! O dessutom e du superfin söt;)

Anonym sa...

har du förresten mitt hjärta sett dina egna ögon? =) många som skulle dör för dom!!

Anonym sa...

Loijsan ;
Jaa det va visst nån som sa det till mej nån gång,genom dig?
Tycks känna igen de orden? Hahahahahaha.
Älskar dig!
Drömde om dig inatt !!!

accka sa...

Du är VÄRLDENS vackraste sina!! Fina sina som ja alltid säger! Vart så ledsen igår när ja såg din min...Men su såg allt fel som vi andra INTE såg!!