fredag 6 februari 2009

Lättroad?




Idag har vi haft besök av Emmies farfar, alltid lika mys. Det hände en liten sak, som JAG tyckte var roligt, men jag bet mig i läppen.. Vi sitter på golvet o lattjar, jag, Emmie o farfar... Farfar tar tag i en skallra ( utan att titta noga) o skakar på den o säger ; 'Emmie, vad heter den här då, vaa heter den häär då, nåå vad heter den??' Sen tittar han på skallran, som ser ut som en jaa bedöm själv haha. Lägger ner den lite diskret o generat på golvet igen o plockar upp ett gossedjur ; 'ahh det här är Ior iallafall!!!' Aaahahahahhahahaha Där hade jag så svårt o hålla mig! Visste inte vart jag skulle titta! haha Jag satt bara tyst o låtsades som att jag inte hört det hela haha=) Jaja, det lät inte så kul såhär, men just då var det dökul och även när han gått o jag berättade för Micke höllt jag på o pissa på mig av skratt. Va heter den hääär då? haha. Micke sa; Dick skulle du ha sagt o kollat hans rektion hahahahah. Han e bra rar, Emmies farfar=) Snart är det dax för Let´s dance.. Veckans höjdpunkt! Oh herregud så man blivit! *ler* Men, jag njuter i fulla drag iallafall... Hoppas alla får en mysig fredagkväll, för det ska jag ha. Pussokram



Ooo så var jag ju tvungen o lägga in en bild på mitt lilla charmtroll me Harry-frilla oxå=) *Lovli*

2 kommentarer:

accka sa...

hahahahahahha det har ja sagt hela tiden:) Fattar inte den som gjort den?:)

Anonym sa...

ahahaha ja va ska de va de där? ;) möjligen en giraff men ärligt? inte direkt verklighetstrogen;) hahaha Eller kanske e de en del av en giraff? ;)
Hur som e den rolig iaf!!