söndag 15 februari 2009

Emmie-Lou

Joovisst börjar min lilla sessa få lockigt hår o dom små bissingarna tittar fram allt tydligare.
Ögona ändrar färg ständigt o jag väntar med spänning VAD dom får för färg till slut?=)
Nu är dom blå/grööööna, med bruna fläckar.
Hur som ; Tiden går läskigt fort !
Idag e det som sagt min tur o göra litte lattjot och jag hoppas att Emsan 'håller sig lugn' här hemma när jag är borta.
Men med en pappa som Micke borde det inte va några som helst problemas..
Han e ju roligaste killen i världen, i våran ögon iaf=)
Jag vet inte hur många ggr jag har stannat vid spegeln idag o studerat min trötta nuna..
Men jag hoppas verkligen att dom kan trolla lite med smink idag!!!
O kläder, vad ska jag ha på mig??
Det får bli nåt som är JAG, alltså inget avancerat !
Baggy o linne. Shorts o leggings.
Skitkul ska det bli men Oh herreguud hur nervös får man bli? O osäker.
Jajaja...
Emmie halkade till i badet idag.. Jag hann få min arm under huvudet,
men hel-ete vad rädd jag blev!
Nästan så det kom en droppe i byxan haha. NÄSTAN!
Dom e ju så jäääkla snabba så det är sjukt!
Och öppna spisen ; No more ljus tända där!
För lilla fröken försöker slänga små leksaker o nappar där!
Vart hon nu har fått den idén ifrån?? Huhh!
Nehepp, fixa sej lite här nu.. jag uppdaterar sen. Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha sötnos;) kommer se ut som mami snart;)
Hur gick me me allt idag söt?
Puss