söndag 22 februari 2009

Tokigt mkt snö!

Javisst har vi tokmassa snö här i örebro. kanske ni andra oxå har?
Vi ska luncha lite först, sen ska vi ut ut ut !!!
Emmie kryper finfint nu.. Har lite annorlunda stil ibland sådär tror jag=)
Och hon försöker ständigt resa sig upp utan stöd, romppan rakt upp i luften hehe,
men där dröjer det ett tag till innan hon fixar det. *s*
Annars reser hon upp sig mot det mesta snabbt o fint.
Fast lite vingligt när jag tittar på dock..
Kan det bero på att jag är så hispig av mig o tror jämt att hon ska göra illa sig och att mina händer är störande beredda nära henne??? Haha





O mina flickor där hemma mot 08 ;
Har ni sett reklamen med familjen som sjunger sådär töntigt i badrummet??
Den yngsta tjejen, VEM påminner hon så himla mycket om???
Haha, lilla Anna ju !!!
Som en kopia! Fast våran Anna är ju mkt sötare såklart !

1 kommentar:

Anonym sa...

De har ja inte tänkt på=) ska kolla på de!
ja snart springer hon lilla emsi<3