måndag 9 februari 2009

Fotomin=)

Efter en riktigt jobbig natt vart jag lite snopen när jag tittade på min mobil på fm.
Då hade jag ett missat samtal från ett nummer jag inte kände igen och även fått ett sms ;
Hej Sina, kan du ta med Emmie på omslagsplåt för Vi Föräldrar på onsdag?
Wooot? Tänkte jag helt tröttvimsig. Är det Joni lr Joona som driver me mej igen??
Ringde upp numret. O javisst, de ville gärna att vi skulle komma för fotografering.
Sen vet man ju inte alls hur det funkar o bli fotad? Hon e ju bara ett barn.
Kanke bjuder hon på sin fotomin? Eller kanske tycker hon att det är jätteläskigt?
Men himla kul ändå tycker jag. Stolt o glad blev jag=)
Och så e jag redan nu nyfiken på vad hon ska ha för kläder mm. *ler*
En kul grej! Min lilla sessa ska fotas <3
Dessutom får vi chansen o träffa några av våra hjärtan en snabbis oxå,
vilket jag verkligen ser fram emot!
Saknaden har varit riktigt jobbig på sistone tårarna inte långt ifrån..
Det e fasiken ingen lek alla ggr att vara här och dom där, många mil ifrån..
Men det är bara att KÄMPA! Annat kan man inte.
Jag har ett jättefint liv här i Örebro, jag klagar inte alls så..
Jag har många fina människor runtomkring mej som jag håller väldigt kär.
Men allra viktigast så har jag min Micke o min lilla söta Emmie här.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh vad roligt! Världens finaste prinsessa....klart att hon ska va med på bild där :)
Puss

Eva sa...

Kuuuuuligt!! Sötaste giz på omslaget e ett måste! P&K

accka sa...

Ja e sååååååå stolt över min svärdotter:) Kommer bli den finaste omslags bilden någonsin!!

Löv er..pussis

Anonym sa...

Oooo, va kul! Säg till när du vet vilket nr det blir!
Och blir det när jag är bortrest så kan du väl köpa ett ex åt mig?? Spännande:) <3

Anonym sa...

Milla; hehe jaa absolut!
Fast det står ju mellan Emmie o 2kidz till, vem som hamnar på omslaget=)
Men tycker bara att det vart himla skoj att dom ens ville att vi skulle komma dit. Blir vi en erfarenhet större! *ler*

Anonym sa...

Dom kommer nog ta den finaste...alltså Emmie! Trollungen:)

Anonym sa...

Milla; aawww *ler* tack gumman!