lördag 14 februari 2009

Imon e det min tur

Alla hjärtans dag dådå!
Innebär mys hela dagen lång med lilla familjen.
Ska strax åka iväg o handla nå god mat, sen ska vi se film. Patrik 1,5.
Velat se den länge nu=)

Imon, obs! trorts att jag är väldigt kameraskygg, ska jag följa med till fotogrejen me kickorna.
Uhh jag kallsvettas redan nu! jag hatar verkligen att bli fotad,
men eftersom jag får denna chansen, gör jag det, en rolig grej o roligt att få umgås o göra nåt ihop sådär, så jag ska bita ihop. Hoppas bara jag inte blir lessen när jag ser mej på kort sen, hehe.
För jag brukar va sååå känslig för sånt. Kan hitta 1511 fel o är väldigt självkristisk.
Men, jag blir ju professionellt sminkad o förhoppningsvis kan de trolla?
Så det ska bli lattjo!
Ibland måste man verkligen tvinga mej o göra saker för jag bangar gärna,
så tack Acca för att du är så jävulusiskt envis!Haha.
Med tanke på o banga så pratade jag med min storasyster från Finland nyss,
jag visste att jag mannekängat som liten,
men hon berättade även att jag skulle bli plåtad för en katalog när jag var 4år.
Men det gick inte! jag blev så blyg o började gråta o slutade aldrig,
så de fick lägga ner det hela.
Såå, redan för många herrans år sen var jag visst en bangare!

Nu ska vi ut.
Happy alla hjärtans dag på alla söta!! Puss puss Love love <3

1 kommentar:

Anonym sa...

oh dom bilderna vill ja se sen=) du e ju jättevacker gumman va e de för dumheter?