lördag 21 februari 2009

Tröttmössa


Jaa, idag har jag varit så fruktansvärt trött så allt bara snurrat... Jag vill bara sova! Och det ska jag, snart! Idag har vi haft svärfar här i många timmar. han kom med en jätte vacker bukett o lotter till mej! Och jag VANN!!!! Hela 30kr hehe... Varför kan man aldrig ha lite mera tur? Jajja. Så kom söta Annica & Viggo på fika med. Ooo jag fick massa massa choklad tack mums! Var riktigt mysigt o barnen leker så fint ihop, även om de fightas om allt. Men de pussas lika mycket oxå! Idag blidde det inte riktigt som jag planerat, men det blev en hellmysig dag iaf ! Jusstja, Micke bakade en goood banan&chokladtårta åt mej sötnosen=) Bästa killen! Just nu är jag i en liten period då jag känner mig väldigt förvirrad o faktiskt helt nollställd när det gäller vissa saker, men jag orkar inte göra nåt, för jag kan inte göra nåt och jaa, min energi får gå till annat helt enkelt just nu. Saker som är så mkt viktigare. Så är det o så förblir det! Jag är glad o nöjd o som sagt; mycket mycket trött, vilket bla gör mej xtra känslig, så nu säger jag tjaba puss !

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha där sitter hon bra emsan=))

Anonym sa...

Hihihi, vilken söt lite docka ni har där hemma ;)
Puss <3