lördag 2 januari 2010

Ensam hemma!




Idah har jag tvättat 9 fulla maskuiner med tvätt! Vart fasiken kommer allt ifrån???
1veckas tvätt liksom!
Men kanske är det jag som är hmm överrenlig eller vad man ska säga?
Slänger kläder i tvätten alltför fort?
Eller är det så när man har barn??
Som nu, jag räknade, under 1 vecka hade vi använt 11badlakan. Öhmm.
Jajja, nu e det rent iaf o vikt fint i lådor o sängen e renbäddad o barnen e hela o rena hehe.

Ikväll är Micke på grabbkväll.
Var på tiden att han träffa dom !!!
Jag brukar säga till honom att man ska vara rädd om de riktiga vänner man har.
Man kanske inte kan ränna som förr,
men nån gång då o då ska man ta sig tid för sina vänner.
De är ett gäng som hållt ihop sen barnsben vilket är jättefint tycker jag!
Jag har oxå kvar ett par riktiga & fina vänner som jag haft sen jag var en liten flicka.
Sånt ska man vara rädd om!
Man behöver inte höras av varje vecka,
för man vet ändå att de finns där=)

Jag & barnen har haft besök av inte en barndomsvän,
men en av mina finaste vänner ändock, lilla söta gravida Annica.
Hon var här o mös med oss några timmar.
Kaffe & pepparkaksglass. massa prat i lugn o ro och så massa lek inne hos Emmie,
för hon vill alltid visa Annica vad hon har, hehe.
Barnen fick vara uppe lite längre o så fort fröken larsson lämnade bygget sov fisarna efter blöjbyte och div.
Så här sitter jag själv nu med min kaffekopp o njuter av tystnade tänkte jag säga,
men tyst är det inte, grannen har fest låter det som,
men sånt stör mej inte ett dugg.
Så nu säger jag jalla hej.
Imon ska vi leka med Allmyr´s/Blomqvist´s hoppas jag?!=)

Inga kommentarer: