onsdag 13 januari 2010

Mys i allt virrvarr

GRATTIS FINASTE CARRO PÅ DIN DAG!!!!

För första gången på länge sov Emmie i sin egen säng hela natten.
ja, det var nog 1a gången sen Mio föddes?
Vid ca 07 vakna hon o fick lägga sig hos mig o lillebror o vi mös i sängen en 30min innan det var dax o gå upp o göra oss iordning.
Jag slog på arslet idag igen, men det gick bra, bara några fula ord om hala skor o snödrivor.
När sessan var på dagis städade o tvättade jag som en TOK!
En tvättmaskin skulle verkligen inte skada i det här hemmet.
Och en diskmaskin tack!
Men det har ju funkat hittills så då gör det väl det ett tag till??

Efter dagis kom söta Ida hit med sina sessor. Alltid lika mys.
Tycker om o prata med Ida och ofta kommer vi in på barnuppfostran,
för Ida hon har mkt vettiga tankar kring det hela tycker jag=)
Tack för idag hjärtan, kanske ses i helgen igen?=)

Imon på fm kommer Monica & lilla Selma hit. Ska bli jätteskoj!
Och på em ska nog jag o barnen ta oss ut till jenny & barnen för lite lek o sååå=)

Och imon fyller vårt stora hjärta Micke år!
Hela 28 vintrar blir han, världens bästa Micke.

Och idag fyller världens goaste & raraste Carro år! Grattis älskade söt!
Hoppas du har haft en underbar födelsedag.

2 kommentarer:

Ida och jimmy sa...

hej gumman tack själv :D
ja de brukar allt bli så va :)
klart vi ses i helgen söndag kanek????? pussar o kramar i massor// faster ida

Carro sa...

Tack hjärtat<3<3<3